Parkeerplaatsen en garages

In de buurt van onze woongebouwen verhuurt SOR parkeerplaatsen en garages. Wij verhuren deze alleen aan bewoners van onze woongebouwen. Bent u bewoner bij SOR en heeft u interesse in een parkeerplaats of garage, neemt u dan contact op met uw thuismeester. De thuismeester vertelt u welke parkeerplaatsen er op dit moment beschikbaar zijn.

Veel gevraagd over Parkeerplaatsen en garages

Kan ik bij SOR ook een parkeerplaats huren?

Algemeen

Ja, als u een woning huurt van SOR dan kunt u ook een parkeerplaats huren. Heeft u een vraag over het huren van een parkeerplaats op het terrein van SOR neemt u dan contact op met uw thuismeester.

Waar kan een bewoner de fiets stallen?

Algemeen

Elk woongebouw heeft een fietsenstalling die bestemd is voor huurders. In de gemeenschappelijke berging geldt: 1 (brom)fiets per persoon. Voor bezoekers is er in de meeste gevallen een fietsenstalling bij de hoofdingang.

Wat is de huurprijs van een parkeerplaats?

Algemeen

De huurprijs van een parkeerplaats is afhankelijk van de locatie.
Voor meer informatie over de prijs kunt u contact opnemen met het klantcontactcentrum van SOR. 

U bereikt het klantcontactcentrum via telefoonnummer: 010 444 55 55

Kan ik mijn electrische auto opladen op het terrein van SOR?

Algemeen

Nee, dat kan niet. SOR heeft en maakt geen laadplekken op het terrein van de gebouwen.

Als bewoner kunt u wel bij de gemeente een parkeerplaats aanvragen op de openbare weg en voor het opladen via een erkend installateur een laadpaal laten aanbrengen op  eigen kosten.

Een parkeerplaats toewijzen op het terrein van SOR kunt u schriftelijk aanvragen en beoordelen we per aanvraag en per complex.

Ik huur een parkeerplaats bij SOR en heb een andere auto. Hoe kan ik mijn nieuwe kenteken doorgeven?

Algemeen

U geeft uw nieuwe kenteken schriftelijk door aan SOR. Stuur een mail naar contact@sor.nl met daarin uw naam, adres en uw oude en nieuwe kenteken. De wijzigingen mag u ook telefonisch doorgeven op 010 444 55 55.

De slagboom van de parkeerplaats aan de Groene Kruisweg gaat niet open terwijl ik mijn kenteken heb doorgegeven. Hoe kan dit?

Algemeen

Het kan zijn dat uw auto niet recht voor de slagboom staat waardoor uw kenteken niet gelezen kan worden. Heeft u dit wel gedaan en opent de slagboom niet? Dan is het nodig om uw kenteken opnieuw in te voeren en te registreren. 

Mijn fiets is gestolen uit de fietsenstalling. Wat kan ik doen?

Algemeen

Wij raden u aan om aangifte te doen bij de politie. De politie kan, eventueel camerabeelden opvragen bij SOR, als er een camera aanwezig is. Ook adviseren wij u om contact op te nemen met uw verzekeraar om deze diefstal te melden.

Ik wil graag een parkeervergunning aanvragen bij de gemeente, wat heb ik hier voor nodig?

Algemeen

Neemt u hiervoor contact op met ons klantcontactcentrum via telefoonnummer 010 444 55 55.

Wat is het SOR beleid op het gebied van parkeerplaatsen bij de woongebouwen?

Algemeen

Omdat de parkeersituatie bij ieder woongebouw anders is gelden er op dit moment maatwerkafspraken per woongebouw. Heeft u vragen over het parkeerbeleid bij uw woongebouw, neemt u dan contact op met ons klantcontactcentrum op telefoonnummer 010 444 55 55.